Контакти
Ми пропонуємо Вам наш досвід і сервісну підтримку, що дозволить вашій компанії отримати продукт найвищої якості з мінімальними витратами тимчасових, людських і фінансових ресурсів.
Оплата, доставка та гарантія
Доставка
Доставимо куплений товар по Києву до під'їзду вашого будинку в день замовлення або на наступний:
безкоштовно, якщо вартість замовлення більше 3000 грн.
75 грн. якщо вартість замовлення менше 3000 грн.
Піднімемо від під'їзду до Вашої квартири
- Безкоштовно, якщо товар малогабаритний
- Безкоштовно, якщо в будинку є вантажний ліфт
Гарантія
Отримавши товар (у кур'єра або в офісі), в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень. Після отримання та оплати товару пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.
Переконайтеся, що кур'єр видав вам всі необхідні документи, в першу чергу чек і гарантійний талон. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставите всі необхідні підписи, після чого збережіть документи в надійному місці. Не зайвим буде перевірити, що серійний номер і модель виробу відповідають зазначеним в талоні.
Чи можна повернути або обміняти товар, якщо він мені не підійшов?
Так, але тільки протягом перших 14 днів і тільки якщо ви його не використали, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. Це означає, що операційна система комп'ютера не повинна бути активована, не повинно бути додаткового програмного забезпечення; по телефону не розмовляли; в пилососі немає пилу і т. д. При цьому повинна бути збережена упаковка з усіма компонентами. У вас повинен бути чек або інший документ, що підтверджує оплату.
Якщо гарантійний термін на ваш товар ще не закінчився зверніться в сервісний центр обслуговує дану техніку або зателефонуйте в наш сервісний відділ за телефонами вказаними вище.
Фахівці центру проведуть експертизу і приймуть рішення про подальші дії: ремонті, обмін або повернення грошей. За підсумками експертизи ви отримаєте висновок сервісного центру. Якщо проблему не буде вирішено, покупцеві повертається повна вартість товару.
Зверніть увагу, що заміна дорогих і технічно складних виробів (комп'ютери, принтери, сервери і т. П.) Проводиться тільки при наявності істотних недоліків, при яких виріб більше не можна використовувати за призначенням.
Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:
- пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін.;
- серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;
- вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
- дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
- пошкодження викликане або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
- обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
- виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
- якщо виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
- представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання, або його компонентів (частот, напруги та ін.);
- обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв;
- дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу.