IT-TechService
Новости
Сервисцентр
IT OUTSOURCING
Статті
ПАРТНЕРЫ
КОНТАКТЫ
IT OUTSOURCING

IT OUTSOURCING / IT-Аутсорсинг


- це передача спеціалізованій компанії функцій, повністю або частково пов'язаних з інформаційними технологіями.

  

Послуги

Основні причини укладення договорів на IT обслуговування

 Спеціалізовані організації, що здійснюють IT-аутсорсинг в Києві і інших містах України, дозволяють компанії і її співробітникам зосередитися на профільній діяльності. Власнику вдається скоротити витрати на розробку, монтаж і підтримку працездатності своїх IT-систем. Крім того, аутсорсинг обслуговування дозволяє в найкоротші терміни забезпечити безперебійну роботу всіх інформаційних мереж.

Якщо усіма технологічними питаннями будуть займатися фахівці, це дасть можливість значно зменшити ризик втратити важливу інформацію. Адже кваліфікований IT-аутсорсинг дозволяє запобігти несанкціонованому доступу до фінансових і промисловим секретам. У власників, які замовляють інформаційний аутсорсинг, з'являється шанс більш точно спрогнозувати щомісячні витрати на технічне забезпечення. До того ж IT-outsourcing дозволяє не виділяти додаткові кошти на підбір і навчання інженерного персоналу.

Фахівці профільної організації, що здійснює IT-аутсорсинг, в самі стислі терміни зможуть вирішити виниклі технічні проблеми. А основна мета IT обслуговування - дистанційне керування інформаційною системою і резервування її функцій, що дає можливість максимально знизити ймовірність «аварій». Досвідчені системні адміністратори, що забезпечують IT-аутсорсинг, значно швидше розберуть будь-якою проблему і ефективно виконають свою роботу. До того ж при здійсненні IT-аутсорсингу на вирішення складних питань буде виділено стільки обслуговуючого персоналу, скільки вимагає ситуація. А необхідність мати власний ресурс у Всесвітній павутині призводить до того, що швидкими темпами розвивається такий напрямок, як аутсорсинг сайтів. Сьогодні на IT-аутсорсинг ціни в Україні вже давно встановлені на прийнятному для більшості клієнтів рівні, що додатково стимулює інтерес до цієї галузі.

Послуги IT-аутсорсингу - чого не варто боятися

Керівництво деяких компаній побоюється замовляти IT обслуговування (аутсорсинг), мотивуючи це тим, що штатні системні адміністратори вирішать будь-яку проблему швидше. До того ж, з меншими фінансовими витратами. Така ймовірність, звичайно, є, але періодичне виникнення таких заплутаних ситуацій - перша ознака того, що потрібно замовити IT-outsourcing. Адже кваліфікований IT-аутсорсинг компанії полягає в максимальному спрощенні схеми роботи інформаційної системи. А сучасні способи діагностики і методи оптимізації дозволяють персоналу, який виконує IT обслуговування, зробити свою роботу оперативно і не відволікаючи зайвий раз співробітників. До того ж, порівнюючи вартість кваліфікованого IT-аутсорсингу і обсяг витрат на власний IT-відділ, не забудьте врахувати відрахування на навчання персоналу, підтримку робочих місць і покупку оргтехніки.

Наступна омана підприємств, які жодного разу не стикалися з аутсорсингом, - що може статися витік конфіденційної інформації через сторонніх співробітників. Але численні дослідження ринку інтернет аутсорсингу в Україні та в усьому світі показують, що для працівників консалтингових компаній, в першу чергу, важливий успіх їх замовників. І якщо підприємство, яка замовила IT-outsourcing, досягне видатних результатів, це в кращу сторону відіб'ється і на репутації аутсорсингової компанії. До того ж загальносвітова практика демонструє важливість довірчих відносин із замовником та збереження організацією, що працює в сфері IT-аутсорсингу, свого чистого ділової репутації. Тому сьогодні комерційні пропозиції IT-аутсорсингу все частіше знаходять розуміння і відгук з боку самих різних підприємств.

Деякі зовнішні причини зростаючого попиту на IT-аутсорсинг

Дослідження ринку і сформована економічна ситуація показує, що відбувається посилення конкуренції з боку зарубіжних організацій. Підприємствам різного профілю доведеться організовувати грамотний IT-outsourcing, щоб більш гнучко реагувати на введення нових інформаційних стандартів.

Крім того, багато банківських установ не можуть силами своїх IT-відділів вирішити питання безпеки і конфіденційності особистих даних клієнтів. У зв'язку з цим регулярне IT обслуговування є оптимальним рішенням, щоб банк зміг відповідати знову прийнятою міжнародним стандартам.

Ще одна причина залучати сторонніх фахівців, які здійснюють IT-аутсорсинг, - жорстке обмеження термінів впровадження тих чи інших інформаційних рішень. Наприклад, якщо велика компанія по-новому розподіляє власну структуру, відкриває мережу нових філій або перепрофілює бізнес. Такі зміни вимагають модифікування інформаційної системи, адже в іншому випадку підприємство втратить конкурентоспроможність в бізнес-середовищі.

Український ринок IT-аутсорсингу в даний час переживає справжній підйом, все більше підприємств середнього і малого бізнесу звертаються за кваліфікованою допомогою до професіоналів. Але не тільки вони є клієнтами, які споживають IT послуги. До основних замовників, яким необхідний IT-аутсорсинг, відносяться також державні організації. Завдяки скороченню паперообміну і поступового переходу на електронні засоби передачі інформації все більше функцій їх персоналу перерозподіляється між субпідрядниками.

Наступний тип клієнтів, впритул цікавляться IT-аутсорсингом - це великі корпорації, для яких питання інформаційної безпеки рівносильні питань виживання на ринку. Щоб ефективно управляти великим підприємством, IT-outsourcing повинен здійснюватися кваліфікованим персоналом, тримати який в штаті досить дорого. Ще одна причина укладання договорів IT-аутсорсингу - вимоги іноземних власників, адже в Європі і Америці дана практика успішно використовується вже багато років. І досить часто зарубіжні компанії, що відкривають представництва в Україні, наказують керівництву своїх філій укладати договори IT-аутсорсингу з місцевими IT-організаціями. А завдяки тому, що вітчизняний ринок консалтингових послуг поки тільки розвивається, вартість аутсорсингу у більшості ІТ-компаній знаходиться на доступному рівні.

Сучасний IT-outsourcing в сфері Інтернету

Щоб привести найбільш простий приклад IT-аутсорсингу, можна розглянути захист поштового трафіку за допомогою пере направлення всіх інформаційних потоків підприємства на сервер сторонньої компанії. Замовник на етапі укладення договору та обговорення послуг аутсорсингу вартості обумовлює, від яких небезпечних факторів буде захищений його трафік. Найчастіше потрібен захист від спаму, скачування музики і відео файлів, завантаження порнографічних картинок і роликів, а сучасний поштовий outsourcing на сто відсотків справляється з цими завданнями.

Ще один важливий напрямок IT-аутсорсингу в Києві і інших містах України - резервне копіювання та архівування отриманих повідомлень. Українські компанії поки досить рідко вдаються до такого різновиду аутсорсингу комп'ютерів, але за кордоном даний стандарт впроваджується повсюдно. До того ж компанії, що працюють в сфері IT обслуговування, часто пропонують повний пакет послуг замовнику. Наприклад, здійснення комплексного захисту інформації на підприємстві - такий аутсорсинг дає можливість використовувати єдину політику безпеки в усіх підрозділах. Консалтингові організації, що забезпечують IT обслуговування магазинів і великих офісів, набагато серйозніше підходять до вибору ліцензійного ПЗ і регулярного оновлення антивірусних баз, ніж місцеві IT-відділи.

Великі корпорації досить часто замовляють таку послугу з області інтернет аутсорсингу, як захист інтернет-шлюзів. Для цього здійснюється настройка точки доступу компанії на проксі-сервер консалтингової компанії, що пропонує в якості своєї основної послуги аутсорсинг. Тепер замовник може не побоюватися зовнішніх атак, проникнення вірусів і троянських програм, а також попадання шкідливого ПО через поштове листування. А щоб офісний персонал не витрачав робочий час на перегляд відволікаючих сайтів, IT-аутсорсинг в Києві дозволяє заносити деякі ресурси в «чорний список». Таким чином, уклавши на IT-аутсорсинг договір обслуговування шлюзів, замовник отримує можливість більш чітко спланувати робочий час своїх співробітників.

Основні напрямки сучасного аутсорсингу в Україні

Різновиди IT-аутсорсингу, за допомогою яких сьогодні здійснюється віддалене управління інформаційною системою компанії-замовника, це:

• Комп'ютерний аутсорсинг і обслуговування серверів;

• обслуговування дата-центрів;

• Грамотний аутсорсинг сайтів - своєчасне і продумане адміністрування;

• Крім того, IT-аутсорсинг - це оперативне рішення раптово виникаючих в інформаційному середовищі проблем;

• Мережевий IT-outsourcing і робота з корпоративними додатками.

Переваги IT-аутсорсингу в порівнянні зі штатним IT фахівцем.

IT-аутсорсинг - це, як вже було сказано вище, економія коштів, навіть постійний договір з нашою компанією обійдеться набагато дешевше змісту штатних працівників. До того ж зникає необхідність сплачувати обов'язкові соціальні пакети, лікарняні, відпустки, забезпечувати співробітників робочими місцями, проводити тренінги, атестації та багато іншого.

У таблиці вказані фінансові переваги договірних відносин у сфері IT-аутсорсингу:

Ваші витрати (грн.)

Ваш фахівець

Фахівці

«IT-TechService»

До 10 ПК

Від 20 ПК

 До 10 ПК

 Від 20 ПК

Число необхідних фахівців

1

2

2

Від 3

Середній оклад фахівців, в місяць з урахуванням податків

14000-16500

16500-40000

ні

ні

Середня вартість обслуговування в місяць

ні

ні

2500

5550

Оренда площі для 1 робочого місця

(6 м2 / чол) в місяць

2000

2500

ні

ні

Оснащення робочого місця

працюючого фахівця, інструмент, навчання, програмне забезпечення

Від 8000

Від 12000

ні

ні

  

            Довірити обслуговування комп'ютерів та офісної техніки професіоналам - раціональне і вигідне рішення для серйозного сучасного підприємства. Найчастіше виникають проблеми з комп'ютерами та оргтехнікою яких можна було  б запобігти, вчасно звернувшись до фахівця. А усунення наслідків роботи некваліфікованих інженерів часом обходиться дорожче, ніж вартість самої техніки.

            Працюючи в сфері IT-аутсорсингу і обслуговування комп'ютерів вже 20 років, ми гарантуємо якість своєї роботи. Всі наші співробітники мають профільну технічну освіту і досвід роботи у сфері інформаційних технологій не менше трьох років. Щодня ми допомагаємо в роботі великої кількості різних компаній в Києві.

            Керівники і співробітники в цих компаніях не витрачають свій робочий час даремно через непрацюючі комп'ютери, “падаючих” серверів, повільних мереж, відключеного інтернету або завірусованной пошти.


  

 (044) 2234986    (067) 4425017 (КиевСтар)    (050) 1428096 (МТС)    (093) 8845625 (Life)

                            (067) 7392644 (КиевСтар)    (050) 2115521 (МТС)    (093) 5927510 (Life)



IT-TechService Copyright 2000-2020©. Всі права захищені.